2-5 september.

4 september 2016 - Oud-Beijerland, Nederland

Op 2 septeber verschijnt Erik om 0930 uur met de nieuwe en schoongemaakte onderdelen. Ook heeft hij een nieuwe retourleiding voor de brandstof meegenomen omdat de oude was verstopt. Tijdens de werkzaam heden ziet hij nog wat kleine onvolkomendheden die hij ook repareert. Om 1430 uur was hij klaar en startte de motor. Hij liep als een zonnetje met een koelwaterstraal die wij nog nooit zo gezien hadden! Wij bedanken Erik voor de snelle hulp. Wij ontmeren en vertrekken naar Oud Beijerland waar we omstreeks 1630 afmeren in de stadshaven achter het openstaande sluisje. Bij het afmeren raken we de boegspriet van een houten scheepje zonder schade aan te richten. Zijn wederom verbaasd over de vele winkels in het centrum die net als in Middelharnis "op de diek" liggen. Op een van de schitterend terrassen met uitzicht op het oude Raadhuis drinken we wat en genieten van het mooie weer en van het feit dat de "TROMP" weer helemaal OK is.