19 - 23 mei

22 mei 2018 - Zierikzee, Nederland

20 mei
Het weer is matig en we vermaken ons uitstekend in Willemstad en besluiten nog een dag in Willemstad te blijven. Doen boodschappen, verzorgen de " TROMP", dIe ons steeds weer verbaasd met het gemak waarmee de boot is te manouvreren en de uitgekiende inrichting, waar alles is wat we nodig hebben en dan ook nog op de juiste plaats ligt!
21 mei
Vertrekken om 1030 uur uit de haven van Willemstad. Het weer is goed maar niet schitterend! Om 1300 uur zijn we door de Volkeraraksluizen. Na een paar mijlen hebben we de volle stroom mee en varen met ruim 8 knopen over het Volkerak en de Krammer, daarna stuurboord uit naar Zierikzee. We varen het kanaal door naar de haven om vervolgens af te meren aan bakboordzijde vlak bij de molen. Een mooier plekje is er niet!
22 mei
Worden gewekt met een zonnetje. Aangezien we ongeveer 50 meter vanaf het douche gebouw met was-voorzieningen liggen zoeken we de vuile was van ruim drie weken bij elkaar doen dat in de wasmachine. Allemaal prima voor elkaar.